tiistai 9. huhtikuuta 2013

Odotellessa...

Lauantaina käytiin Loimaalla ammuskelemassa Markon opissa, tai oikeestaan taljat ampui ja junnut. Mä olin enemmänkin niinku mallina junnuille miten mahdollisesti kuuluu ampua vaistolla, erona se et ne tähtää keskelle mä en. Oikeestaan keskustaankin sain otetta tässä viidentunnin ammunta reissussa, mutta oppina mulle oli et pokakäden olkapää nousee, no sen olen kuullu ennenkin........

Eipä sitä paljon opittu uutta, mutta hauska reissu oli. Olisin itse valinnut opettajan hieman eritavalla jo ihan vaan monipuolisuuden takia. Opit olisi koskenut silloin kaikkia jousilajeja eikä vai taljaa, mutta en Markoakaan moiti. Kyllä "äijät" jotain kuulemma sai, jos ei muuta niin kokeilun aihetta muutokseen.

Koskakohan sitä sais uudet jänteet vaistoon??? Vois ne siihen taljaankin vaihtaa jo valmiiks. Vaiston jänne on vaan hieman kulunut ja "väärä väri" heko heko!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti