keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Ascellan maastokissat

Kuten huomattu mä kirjoittelen aina myöhässä kaikesta ku eihän mulla ole aikaa kirjoittaa koskaan ajoissa... vai miten se meni. Joo mä tiedän SÄ olit oikeassa... kun valtuustoon pääsin ja näit luottamustehtävii tuli jää aikaa aina vaan vähemmän harrastuksille. Tai ainakin kirjoittamiselle, harrastusta meinaan jatkan aina iltaisin kun tulen kokouksista jne...

Maastokisat käytiin pienen ukkoskolinan yhteydessä, mutta ilman vettä eli lämmin ja kuiva sää oli kokoajan. Liekö Salon keskustassa ollut ukkonen, mut jätti meidät rauhaan. Hyvä niin sillä pienellä 10kk vaistoammunnalla olen ansainnut, tosin B-rajalla, mutta kuitenkin, maasto EM paikan ja matkarahoja kasaillessa loppukesä.... Alkukesästä juttelin että vain A-rajalla lähtisin, mutta toisaalta... olen kokoajan saanut ammuntaa paremmaksi ja luottamusta omaan tekemiseen ja mitä parhainta saan aina välillä jopa tähdätty... heh heh!!!

Enhän mä ny voi olla kauheen huono ku en ol kauan ampunu vaistolla ja jo tokassa maastokisassa sain B-rajan rikki...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti