maanantai 24. syyskuuta 2012

Tammisaaressa

Siellä alkaa harkkavuoro sunnuntaisin 16:00 eikä tästä ny ol ku 10km pidempi matka kun Saloon. Olenhan mä aikasemminkin ollu sekä EBS että Ascellan ampuja, mut ajan puute lapset jne... oli pakko lopettaa pari vuotta sitten. nyt olis taas aikaa joka toinen vkl mennä sinne ja kaikki lisä harkat on vaan plussaa mulle. Voi olla et sunnuntai harkat menee siellä ton taljan kanssa jatkossa pitäö saada Mikan kanssa aikaa mun kyyliksen korjaamiseen. Sunnuntaisin siellä on rauhallista. Nyt ammuin kuitenkin vaistolla kun haen sitä hauskuutta vieläkin. iskä teki mulle eilen uuden jänteen ja sehän sopi hyvin. Vanhassa jänteessä oli liian ohut keskipunos ja nuolet putoili oli pakko laittaa teipoi nokin paikalle. Nyt on sitten paksumpi keskipunos ja nokitkin pysyy jänteessä kiinni. Tuli niitä nippuja sitten taad lopusss ku olin jo melkein 100 nuolta ampunut. Nooh... tiedän kyllä suurimman osan virheistäni koska Merkku on vähän vihjaillu seläntakana. Tiistaina onkin mun vuoro vetää alkeiskurssia joten ammun jos kerkiin sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti