keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Photo: Harjoitukset Maalussa Että näin meillä harkkoja vietetään!

Ei ollu onneks mun nuoli, mutta mä taisin olla se rauhallisempi versio kaivamaan sen ehjänä pois... ;-)

Nyt on sunnuntain kisoja ajatellen puolet matkamerkeistä ammuttu... no mut mä olen aina sanonu et ei kannata turhaa huhkia kentällä... Aika on menny sadetta katsellessa ikkunasta ja rataa sateessa rakennellessa. Maanantaina sain onneksi kaikki annetut matkat mitattu ja merkattu. tänään vien enää rasti numerot ja yhdet rappuset sekä köyttä radalla. sitten on mun osuus kokonaan valmis. Tietenkin on sitten vielä ne tuloskortit jotka on kyllä valmiina mun pöydällä, mutta niistä puuttuu ne nimet... Tänään loppuu ilmoittautuminen joten huomenna saan laittaa kortitkin valmiiksi kun iskä menee Mikan kanssa laittamaan arvioitavia matkoja paikoilleen. Minulla on huomisesta lähtien kielto päällä ei saa mennä metsään... :-)

Ei olla turhan nipoja... kaikki hoituu ajallaan kun ei hosu ja huido... Näkeehän sen tuosta erään hosutusta nuolesta... heh heh!!! Kannattaa vaihtaa sitä merkkiä tähtäimestä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti