perjantai 27. huhtikuuta 2012

Merkkien ammuntaa!

Niinhän siinä kävi että eilen sisällä ampuessani paperi testejä jouduin hieman säätelemään uudelleen hyllyä ja lopulta siirsin hieman nokinpaikkaakin, sillä seurauksella että ampuessa loppu treenin kahtakymmentämetriä huomasin että tiistaina ampumani merkit meni uusiksi, merkki heitti melkein sentillä. Aamulla sitten toivoin että aurinko näyttäisi itseään hieman tai ei sataisi jotta voin kokeilla merkkejä kotona uudelleen. Laskin samalla nuolivarastoani ja huomasin että pakko niitä nuolia on tilailla lisää ei auta itku, joten onneksi on tuo netti puhelimessa ja sähköposti, sain ammuskellessani merkkejä hoidettua nuolitilauksen kätevästi samalla. Tosin nyt ei tartte takertua pikkuseikkoihin ja huomautella että ammuitko samalla kuin kirjoitit..... NO EN!!! Vaan kirjoittelin taustalle kävellessäni... näsäviisas! heh!!!!! Onneksi aurinko minua lämmitteli aina välillä ja sain merkitkin ammuttua, tosin en voi tällä nopealla ammunnalla ja siinä puuskittaisessa tuulessa ammutuista matkoista varmaksi sanoa, onko kaikki nyt aivan oikein, mutta emme ota ressiä moisesta vaan ammuskellaa näillä... ja kahtellaan kahtellaan! Nyt menen huomisiin kisoihin nauttimaan siitä että kesä on tulollaan ja saan ampua jälleen maastossa...ulkona. Vaikkakin taitaa tuolla riksussa olla vielä luntakin ainakin varjopaikoissa... Mä oon vaan niin happy kun tulee kesä ja pääsee ulos ampumaan ja niin tämän kesän projekti polkastaan kunnolla käyntiin.Oman talon laajennus...johan ne hartiat ottaakin ovenkarmeihin kiinni. Kyllähän minä mahdun, toisin se on tuo minun iso egoni... heh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti