Seuraavaksi valmistellaan puita joilla laitetaan taustat paikoilleen eli jonkin näköistä runkoa taustalle.
lauantai 19. toukokuuta 2012
tiistai 15. toukokuuta 2012
Kentällä
Aurinkoa ja pilvipoutaa.... ei tuullut oikeestaan yhtään. Hyvä sää ampua. Jotain 36nuolta 30m matkalta lämppärii ja jessen vahtimista. Siirryin 50m koska jesse näytti pärjäävän ihan hyvin ilman minua. Ammuin jotain 40nuolen paikkeilla voi olla alle tai yli mut sinne päin. Muutamaa OHO laukausta lukuun ottamatta osumat ol ihan hyvin keltsillä ja nelosen vitosen rajoilla. Hieman on sitä keltaselle tähtäämis ongelmaa, mutta kun ei sitä ajattele ei haittaa.
Seuraavaksi ammuskelua varmaan vkl koska huomen tuskin kerkii taloprojektin takia ja torstaina on sadetta lupailtu samoin perjantaina ja lauantaina. Jos ei sada saatampa mennäkin ampumaan.
sunnuntai 13. toukokuuta 2012
torstai 10. toukokuuta 2012
Ei sitten satanutkaan
Eilen aamulla heitti vettä oikeen urakalla ja olin sopinut termonivan kanssa et haetaan taustat jotka tilasin kun sataa koska aurinkoiset päivät on iskä kylvänyt ja minä rakennellut/muuraillut. Vettä satoi kunnes oltiin inkoossa. Ei satanut enää aurinko alkoi paistamaan,mutta nyt on taustat haettu. Seuraavaksi aloitetaan taustojen maastokuntoon rakentaminen eli kehikkoja jossa taustat sitten on. Niin ja radan rakennus.
Ostettiin heräte ostoksena sellaista huopaa jonka ajattelin laittaa vanhempien tautojen taakse pysäyttämään nuolia. Toimi minusta hyvin riihimäellä.
Ammuntaa varmaan äitien päivänä on sinne auringon seuraavaksi luvannut.
tiistai 8. toukokuuta 2012
Siinä on ja pysyy!
Käskettiin ampua läheltä,jotta pakonomaisen laukauksen tietoisesti sais pois... No lähti ne nuolet nätisti ja väitän että niinkuin on neuvottu ja nippukin on nätti. Kuka ottaa noi nuolet pois kysyn vaan!!!??? Lensin seljälleni loukkasin kylkeni ja nuolet ei liikkunu pakassa senttiikään. Onneksi pakka on omalla etupihalla, voi pyytää apua kun et jättäis nuolet jonnekkin kentälle.
Kehtaan tunnustaa ny vit....... :)