maanantai 7. toukokuuta 2012

Maasto "leireilyä"

Aurinkoinen sunnuntai päivä vietetty Mikan kanssa, maastoammunnan parissa Ruksussa... 12rastia sai harjoitella rauhassa arviointia ja se olikin todellista sellaista sillä ei ole matkamittaria ja ammunta paalukin oli viety pois rasteilta, eli ensin arvioitiin taulu, sitten missä olisi noin oikeasti siihen tauluun kuuluva matka. Sitten arvioitiin matkaa skopella ja ammuttiin lopuksi sinne sun tänne... Heh!!!... No oli ne nuolet kaikki taulussa välillä tosin meni hieman yli tai ali kun harjoiteltiin arviointia ja skopen koko on hieman hämäävän iso tauluun katsottuna tulee oikeesti arviointia kun mennään pitkille matkoille, mutta niinhän sen pitää ollakkin,EI mitata vaan arvioidaan. Mikan asentoa hieman korjailtiin, koska nyt oli tilaisuus ja minun tieto taito ei nyt riittänyt enään. Heh!!! Tahallani tein, ettei se ammu paremmin kuin minä! Tosin oli jo sen näköistä ammuntaa että mä häviin sille vielä tänäkesänä jos se ei vaan hajoo nyt, minulla on siis tehtävä joko auttaa pulassa eli huomautella asennosta tai sitten... Buahhahhaaa!!! No ehkä mä nyt autan kuitenkin on se kivaa ampua yhdessä pitkin mettää kun yksin... Juuh! Aurinko paistais tänäänkin... Toivottavasti edes tunnin kerkiin ampua tänään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti