keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Tostai 10.11.2016

En ole aikoihin kirjoittanut blogia saati sitten edes käynyt näillä sivuilla katsomassa onko joku lukenut tai kirjoittanut kommenttia. Selityksiä löytyy tuhatsivuinen kirja niinkuin jousiampujilla muutenkin. Kiireet kiireet... eikä oikeestaan ole huvittanut sometella. Pääsääntöisesti olen vain hengaillu febessä.

Jousiammunta on ollut jotenkin toissijainen asia koko syksyn, ehkä vois sanoo jo kesänkin. Alku kesästä innostuin kyllä maastoammunnasta kun olen saanut ammuttu ihan kivasti tähtäinjousella. Klikkeri on auttanut paljon ainakin toistaiseksi kyyliksen hallinnassa, mutta tekniikka on hakusessa edelleen ja meillä kun on vain muutama tunti viikossa harjoitusaikaa ei vaan saa sellaista tuntumaa ammuntaan. Tunnin kun harjoittelet kerrallaan niin jo vikat kymmenen nuolta tuntuu siltä et osuu johonkin ja että ainiin näinhän se menikin, mutta kahden päivän päästä se on taas hukassa. No toisaalta edelleen mun ykkösjuttu on saada oma harkkahalli valmiiksi niin sitten on aikaa harjoitella koska tykkään, mutta siihenkin menee vielä tovi, suurien suunnitelmien vuoksi.

Enkä vieläkään lupaa kirjoitella joka päivä, enkä edes joka viikko... Mutta ehkä seuraavankerran kun osaan taas jotain uutta... Oon mä kuitenkin osunu pääsääntösesti tauluun jokakerta... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti